Kdaj:
Cena:
Predavatelj:
trenutno ni razpisanega termina
178 € + DDV
Rok Hrastnik
Kdaj: trenutno ni razpisanega termina
Cena: 178 € + DDV
Predavatelj: Rok Hrastnik
Zakaj
Cilj
Program
Predavatelj
Kdaj
Cena in popusti
Dodatne informacije
Zakaj
Ker je elektronska pošta najmočnejše trženjsko orodje, ki vam lahko dolgoročno prinese mnogo več prodaje in prihodkov kakor spletni iskalniki in družbena omrežja…a le, če se je lotite pravilno.
Žal večina slovenskih podjetij na e-pošto še vedno gleda zgolj kot orodje masovnega oglaševanja, namesto kot na orodje, s katerim dolgoročno tudi povsem nezainteresirano osebo spremenimo v zvesto stranko.
Žal večina slovenskih podjetij na e-pošto še vedno gleda zgolj kot orodje masovnega oglaševanja, namesto kot na orodje, s katerim dolgoročno tudi povsem nezainteresirano osebo spremenimo v zvesto stranko.
Cilj
Spoznali boste, kako zastaviti e-poštno strategijo, ki dejansko prodaja in kako nato korak za korakom vpeljati svoj program e-poštnega komuniciranja.
Na seminarju boste:
Na seminarju boste:
- dobili odgovore na lastne dileme in izzive s katerimi se srečujemo pri trženju z e-pošto v praksi,
- pridobili nove ideje, razmišljanja in izkušnje drugih, katerih na seminarju ne bo manjkalo,
- enostavnejšo in bolj praktično pot do lastnih uspehov,
- odličen začetek vlaganja v donosno tržno strategijo.
Program
Večina podjetij začne z osnovno napako: prejemnikom teden za tednom pošiljajo svoje ponudbe, novičke in druge informacije, ki so zanimive predvsem podjetju, ne pa tudi prejemnikom. Končni rezultat je običajno … manj kot poslovno čudovit.
A obstaja boljši način – trženje z elektronsko pošto skozi dodano vrednost, s katero ustvarjamo interes prejemnikov, ga ohranjamo in jim prodajamo. Spoznali boste, katera je lahko konkretno vaša dodana vrednost … kot najpomembnejši korak do dobičkonosne e-pošte.
Trženje z e-pošto je mnogo več, kakor zgolj direktno pospeševanje prodaje “čez noč”. Je strateško orodje, ki vpliva na nakupne odločitve skozi celotno življensko dobo stranke … tudi takrat, ko o nakupu sploh še ne razmišlja.
Spoznajte, kako vse lahko e-pošta pospešuje celotno prodajo vašega podjetja, in definirajte ustrezno strategijo zase.
Korak za korakom vas bomo popeljali od začetne stopnje do konkretne email strategije – od gradnje baze do dobičkonosne strategije komuniciranja.
Kako pripraviti email, da bo resnično prodajal? Katerim napakam se izogniti? Kateri so najpomembnejši spodbujevalci rezultatov? Vse to na podlagi primerov iz prakse, brez nepotrebne teorije.
Žalostna resnica je, da večina slovenskih podjetij z e-pošto ustvarja prej negativen odziv, namesto pozitivnega. Zakaj? Kaj so največje napake? In predvsem, kako se jim izogniti?
Vse se začne z bazo e-mail naslovnikov. In ne, uporaba PIRSa ni najboljši pristop. Pokazali vam bomo, kako hitro in korak za korakom zgraditi odzivno bazo, s katero boste resno pospeševali svoj posel.
Spoznali boste, kako izmeriti učinkovitost vašega email marketinga, in še pomembneje, kako spoznanja uporabiti za povečanje te učinkovitosti.
Mnogokrat pa se vse zaustavi pri orodjih. Na kratko boste spoznali, kaj vse je na voljo v Sloveniji in s kakšnimi tehnološkimi izzivi se boste srečevali … in tudi, kako jih preseči.
Predavatelj
Kdaj
Kdaj
Trenutno ni razpisanega termina.
Trenutno ni razpisanega termina.
Cena in popusti
Cena
178 € + DDV in vključuje:
Popusti
178 € + DDV in vključuje:
- predavanje,
- strokovno gradivo,
- potrdilo o udeležbi,
- prigrizke in napitke med odmorom.
Popusti
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
Dodatne informacije
Tedja Trojar, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
E-pošta: tedja.trojar@monotro.si