Rok Hrastnik je eden vodilnih tržnikov na globalnem nivoju in redni predavatelj na največjih svetovnih konferencah neposrednega in internetnega trženja v ZDA in v Evropi. Leta 2009 je bil v ZDA eden izmed dveh vodilnih govornikov na največji svetovni konferenci za trženje z e-pošto. V ZDA je poznan predvsem kot avtor knjige”Unleashing the Marketing Power of RSS”, ki še danes, štiri leta po svojem izidu, velja kot referenčno gradivo za trženje z uporabo tehnologije RSS. Knjiga je bila izdana tudi na Japonskem.
V svoji internetni karieri se že od samega začetka osredotoča zgolj na doseganje merljivih poslovnih rezultatov z dejanskim vplivom na poslovanje podjetij. Vodil je internetno trženje podjetja Studio Moderna, na 18 trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Odgovoren je bil zaposlovne rezultate več kot 100 spletnih mest. Prav tako je sodeloval s podjetji v ZDA in Veliki Britaniji, kot tudi z manjšimi in večjimi slovenskimi podjetji (Finance, Paron, Iskratel,…). Bil je tudi izvršni direktor podjetja Sensilab.