Kdaj:
Cena:
Predavatelj:
trenutno ni razpisanega termina
178 € + DDV
Rok Hrastnik
Kdaj:
Cena:
Predavatelj:
Kdaj: trenutno ni razpisanega termina
Cena: 178 € + DDV
Predavatelj: Rok Hrastnik
Zakaj
Cilj
Program
Predavatelj
Kdaj
Cena in popusti
Dodatne informacije
Zakaj
Da se boste pridružili le redkim podjetjem, ki so doslej spoznala vso moč in potencial, ki jih za njihov posel nudijo iskalniki.
Spletni iskalniki, kot sta Google in Najdi, so v zadnjih letih postali mnogo več kot zgolj še eden izmed internetnih oglasnih kanalov:
Spletni iskalniki, kot sta Google in Najdi, so v zadnjih letih postali mnogo več kot zgolj še eden izmed internetnih oglasnih kanalov:
- So ključni vir, s pomočjo katerega se potrošniki in poslovni uporabniki informirajo tudi o nakupih, ki jih izvedejo izven interneta;
- Pomagajo vam ujeti potencialne stranke točno takrat, ko iščejo vašo rešitev ali storitev ali izdelek…če jih ne boste ujeli vi, jih bo 100% vaša konkurenca;
- Vaši konkurenci pomagajo prestreči iskanja, s katerimi želijo vaše stranke poiskati vas…če jim tega ne preprečite, vam lahko kaj kmalu začnejo jemati pomemben del prihodkov;
- In končno, so eden cenovno najbolj učinkovitih medijev za pridobivanje novih strank.
Cilj
Spoznali boste ne le osnove iskalnega marketinga, temveč tudi skrivnosti za rezultate, ki jih ne poznajo niti za iskalni marketing specializirane agencije.
Program
- Zakaj so iskalniki postali ključ ne le za internetno trženje, temveč za trženje kot celoto?
- Iskalniki: prijatelj ali sovražnik? Kako lahko uničujejo vaš posel…?
- Kako iskalniki spreminjajo odnos podjetij do potrošnikov?
- V živo si bomo korak za korakom pogledali, kako v praksi hitro in enostavno ustvariti vašo prvo oglasno kampanjo na Google-u.
- Večina kampanj iskalnega marketinga se zaključi z oglasom…a tam se stvari šele zares začnejo. Spoznali boste celotno vrednostno verigo iskalnega marketinga in kako prav vsak element v njej vpliva na vaš rezultat.
- Kako poiskati prave ključne besede za vaš posel…in to dobičkonosne?
- Kako določiti ustrezne strategije za vaše ključne besede?
- Kako s ključnimi besedami upravljati za GoogleAdWords oglaševanje?
- Zakaj običajno na oglas nočete čimveč klikov (čeprav vas skušajo vsi prepričati, da več kot imate klikov boljše je)?
- Kako testirati in optimizirati oglase za Google AdWords korak za korakom?
- Klik na vaš iskalni oglas je šele začetek. Uspeh vaše akcije bo odvisen od tega, kaj se zgodi po kliku.
- Kako meriti poslovni učinek kampanj iskalnega marketinga?
- Kako pridobljene podatke spremeniti v denar z optimizacijo vaših kampanj?
- Najpomembnejši faktorji optimizacije za brezplačne uvrstitve na iskalnikih.
- Tehnika: preprečite svojemu spletnemu mestu, da bi vam uničeval pozicije na iskalnikih
- Vsebina: kako pisati "za" iskalnike
- Kako do najpomembnejšega dejavnika optimizacija za iskalnike: povratne povezave na vaše spletno mesto?
- Skrivnosti iskalne dominacije: kako zasedati ne le prvo mesto, ampak prvih nekaj mest.
Predavatelj
Kdaj
Kdaj
Trenutno ni razpisanega termina.
Trenutno ni razpisanega termina.
Cena in popusti
Cena
178 € + DDV in vključuje:
Popusti
178 € + DDV in vključuje:
- predavanje,
- strokovno gradivo,
- potrdilo o udeležbi,
- prigrizke in napitke med odmorom.
Popusti
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
Dodatne informacije
Tedja Trojar, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
E-pošta: tedja.trojar@monotro.si