Pokličite nas: +386 (0)590 500 30

Pišite nam: info@monotro.si

Sestava zaključnega računa za DRUŠTVO

Kdaj:

Kje:

Cena:

Predavateljica:

sreda, 19. december 2018, od 13.00 do 17.30

M hotel, Derčeva ulica 4, Ljubljana

124 € + DDV

Nataša Sorko

Kdaj:

Kje:

Cena:

Predavateljica:

Kdaj: sreda, 19. december 2018, od 13.00 do 17.30

Kje: M hotel, Derčeva ulica 4, Ljubljana

Cena: 124 € + DDV

Predavateljica: Nataša Sorko

Kaj je prinesel Zakon o davčnem potrjevanju računov.

Kaj je pridobitna dejavnost in pridobitni dohodki – odgovorili bomo na to vprašanje in prikazali pomembne razlike ter opozorili na posledice nepravilnega razumevanja.

Opozorili bomo tudi na bistvene poudarke in posebnosti pri sestavi zaključnega računa za društva za leto 2018 ob upoštevanju veljavne zakonodaje na tem področju.

Svetovanje predavateljice tudi v prihodnosti, ko bo seminar že za nami!

Še posebej bomo opozorili na:

  • razlike pri davčnem obravnavanju pridobitnih in nepridobitnih dohodkov ter
  • kako upoštevati pogoje zakonodaje, ki velja za društva in pravilno sestaviti zaključni račun.

I. Vpliv davčne in druge zakonodaje na sestavo zaključnega računa: Zakon o društvih in Pravilnik o opredelitvi pridobitne in nepridobitne dejavnosti, SRS 33 idr.

  • novosti pri oddaji zaključnega poročila na AJPES
  • Področje vodenja evidenc – prednosti in slabosti;
  • Opredelitev pridobitne dejavnosti po obstoječem  Pravilniku o opredelitvi pridobitne in nepridobitne dejavnosti.
  • Predstavitev načinov vodenja poslovnih knjig na praktičnih primerih s posebnostmi vsakega izmed njih;
  • Pridobitna in osnovna dejavnost društva – kje je meja in kako jo določiti – upoštevajoč specifičnosti pri posameznih;
  • Kako je z odgovornostjo v društvu po novem
  • Kakšne finančne kontrole si lahko v društvih obetamo

II. Predstavitev SRS 33 – poudarek na opredelitvi pravilnega vodenja pridobitne in nepridobitne dejavnosti

  • Predstavitev načinov vodenja poslovnih knjig na praktičnih primerih s posebnostmi vsakega izmed njih;
  • Kje je meja med pridobitno in osnovno – nepridobitno dejavnostjo društva
  • Kako evidentirati pridobitno dejavnost in kako določiti sodila in v katerih primerih

III. Vpliv davčne zakonodaje na poslovanje društva

  • Finančno poslovanje društva in Zakon o davku na dodano vrednost
  • Kdaj postane društvo davčni zavezanec za DDV in kaj to pomeni
  • Posebnosti obračuna DDV pri društvih v zvezi z opravljanjem osnovne in pridobitne dejavnosti društva
  • Blagajniško poslovanje v društvih – nevarnosti in posebnosti
  • Predstavitev bistvenih poudarkov in sprememb iz nove davčne zakonodaje
  • Vrste izplačil osebnih prejemkov v društvu
  • Katere osebne prejemke društva izplačujejo in pod kakšnimi pogoji
  • Posebnosti in nevarnosti pri izplačilih osebnih prejemkov v društvih
  • Ali društvo lahko izplača povračila potnih stroškov nezaposlenim članom društva in pod katerimi pogoji –
    tudi z vidika ZAKONA O DOHODNINI in ZAKONA O DAVČNEM POSTOPKU

IV. Davčne blagajne

  • Kdaj je društvo zavezano k vodenju davčne blagajne?

V. Zaključni račun

  • Priporočila za sestavo zaključnega računa na predpisanih obrazcih
  • Ponazoritev sestave zaključnega računa na praktičnem primeru

VI. Razprava in odgovori na vprašanja udeležencev

Kdaj

Sreda, 19. december 2018, od 13.00 do 17.30.

Kje

Strokovni seminar se bo izvajal v Ljubljani, v M hotelu, na Derčevi ulici 4.

Podrobne informacije o lokaciji si lahko preberete tukaj.
Podrobne informacije o parkiranju pa tukaj.

Cena

124 € + DDV in vključuje:

  • predavanje,
  • strokovno gradivo,
  • potrdilo o udeležbi,
  • prigrizke in napitke med odmorom.


Popusti

  • 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
  • 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.

Maja Habjan, vodja projektov

Tel.: +386(0)590 500 30
Faks: +386(0)590 500 31
E-pošta: maja.habjan@monotro.si