Kdaj:
Cena:
Predavatelj:
trenutno ni razpisanega termina
178 € + DDV
Matija Jamnik
Kdaj: trenutno ni razpisanega termina
Cena: 178 € + DDV
Predavatelj: Matija Jamnik
Zakaj
Program
Predavatelj
Za koga
Kdaj
Cena in popusti
Dodatne informacije
Zakaj
Marketing prestavlja širok spekter aktivnosti, ki so vsaka na svoj način pravno regulirane – od predstavitve izdelkov in storitev, oglaševanja, pridobivanja podatkov o potencialnih kupcih, komunikacije z njimi (vključno z elektronsko), promocijskih aktivnosti (nagradne igre ipd.), do zbiranja naročil in sklepanja pogodb (vključno s pogodbami na daljavo). Če so naše aktivnosti usmerjene v potrošnike, torej fizične osebe, so naše obveznosti še toliko večje.
Za uspešno in pravno varno delo v marketingu – brez zapletov z inšpekcijami in (potencialnimi) kupci in brez plačevanja pogosto astronomskih glob – je nujno poznati osnove pravne ureditve in kako le-ta funkcionira v praksi. Z drugimi besedami, kaj je v marketingu še dovoljeno in kdaj s svojimi aktivnostmi hodimo po robu ali čez.
Ne postanite statistika – poučite se o zakonskih zahtevah in o svojih možnostih!
Za uspešno in pravno varno delo v marketingu – brez zapletov z inšpekcijami in (potencialnimi) kupci in brez plačevanja pogosto astronomskih glob – je nujno poznati osnove pravne ureditve in kako le-ta funkcionira v praksi. Z drugimi besedami, kaj je v marketingu še dovoljeno in kdaj s svojimi aktivnostmi hodimo po robu ali čez.
Ne postanite statistika – poučite se o zakonskih zahtevah in o svojih možnostih!
Program
- Katere podatke o sebi mora podjetje objaviti in uporabljati pri komunikaciji?
- Katere so posebne zahteve za spletno stran?
- Kakšne trditve o podjetju smemo navajati?
- Na kakšen način je dovoljeno predstavljati proizvode in storitve?
- Kaj je nepoštena poslovna praksa in kako se ji izogniti?
- Katere trditve so in katere niso dovoljene (zdravstvene trditve, običajna pretiravanja, …) in kakšne dokaze moramo imeti zanje?
- Kakšne so posebnosti za določene vrste proizvodov in storitev (npr. zdravila in medicinski pripomočki, prehranski dodatki, finančne storitve, alkohol, tobak…)?
- Na kakšen način je potrebno navajati cene in druge prodajne pogoje (popusti, akcije, možnost sodelovanja v nagradnih igrah in žrebanjih ipd.)?
- Katere so še druge obveznosti do potrošnikov (pravica do odstopa od pogodbe, reševanje reklamacij, obvestila o garancijah in jamstvu za stvarne napake, obrestovanje avansov ipd.)?
- Katere so dodatne zahteve za spletno prodajo?
- Kaj morajo nujno vsebovati splošni pogoji poslovanja; na splošno in posebej za spletno prodajo?
- Kakšne so naše obveznosti pri nagradnih igrah?
- Ali lahko prekličemo nagradno igro, ki ne daje želenih rezultatov?
- Kaj je primerjalna reklama in pod kakšnimi pogoji je dovoljena?
- Ali lahko kot ključne besede, ki sprožijo naš oglas, zakupimo blagovno znamko konkurenta? Kaj pa ime ali oznako, ki ni blagovna znamka?
- Kako na zakonit način pridobivamo podatke preko spletnih piškotov in podobnih tehnologij?
- Kako lahko od (potencialnega) kupca zakonito pridobimo njegove osebne podatke? Kaj pa podatke podjetja? Katere podatke sploh lahko zbiramo?
- Kaj pa e-mail naslove?
- Pod kakšnimi pogoji lahko uporabimo e-mail naslove, ki jih je zbral nekdo drug; nakup zbirke osebnih podatkov?
- Kako smemo komunicirati s (potencialnimi) kupci – po pošti, e-mailu, telefonu?
- Na kaj vse moramo paziti pozorni pri pošiljanju e-sporočil (mail, SMS, …) s komercialno vsebino?
- Kdo v podjetju lahko sploh dostopa in uporablja (katere) osebne podatke?
- Kakšne ukrepe za zavarovanje osebnih podatkov smo dolžni sprejeti in izvajati in zakaj so kršitve lahko usodne?
- Koliko časa lahko hranimo in uporabljamo zbrane podatke in kaj moramo potem storiti z njimi?
- Kako je z outsourcanjem storitev, ki vključujejo zbrane osebne podatke (npr. zunanja marketinška agencija ipd.)?
- Kakšne omejitve nam postavlja avtorsko pravo pri kreaciji vsebin?
- Kako je vsebinami, ki jih najdemo na spletu?
- Kakšne so obveznosti glede navajanja avtorstva oziroma vira?
- Katere pravice moramo pridobiti, kadar prejemamo vsebino od uporabnikov, ki jo želimo kasneje uporabiti?
- Kaj lahko storimo, ko nekdo krši naše avtorske pravice?
- Kako so varovane baze podatkov in kaj to pomeni za nas (v obe smeri)?
- Kaj storiti, če nas v mediju oblatijo oz. objavijo vsebino, ki nas ali naše proizvode/storitve prikazuje v negativni luči?
- Kaj pravica do popravka in kaj pravica do odgovora in kakšni so pogoji, da medij objavi eno ali drugo?
- “Domače” spletne strani, blogi, … – so tudi to mediji ali ne? Kako pristopiti do njih, kadar posegajo v naše pravice?
Predavatelj
Za koga
Seminar je namenjen:
- direktorjem marketinga,
- vodjem marketinških agencij,
- vodjem spletnih trgovin,
- načrtovalcem oglasnih kampanj,
- spletnim mojstrom,
- copywriterjem,
- vodjem klicnih centrov,
- …
Kdaj
Kdaj
Trenutno ni razpisanega termina.
Trenutno ni razpisanega termina.
Cena in popusti
Cena
178 € + DDV in vključuje:
Popusti
178 € + DDV in vključuje:
- predavanje,
- strokovno gradivo,
- potrdilo o udeležbi,
- prigrizke in napitke med odmorom.
Popusti
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
Dodatne informacije
Tedja Trojar, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
E-pošta: tedja.trojar@monotro.si