Pokličite nas: +386 (0)590 500 30

Pišite nam: info@monotro.si

Pravni izzivi marketinga in kako se z njimi spoprijeti

Kdaj:

Cena:

Predavatelj:

trenutno ni razpisanega termina

178 € + DDV

Matija Jamnik

Kdaj: trenutno ni razpisanega termina

Cena: 178 € + DDV

Predavatelj: Matija Jamnik

Marketing prestavlja širok spekter aktivnosti, ki so vsaka na svoj način pravno regulirane – od predstavitve izdelkov in storitev, oglaševanja, pridobivanja podatkov o potencialnih kupcih, komunikacije z njimi (vključno z elektronsko), promocijskih aktivnosti (nagradne igre ipd.), do zbiranja naročil in sklepanja pogodb (vključno s pogodbami na daljavo). Če so naše aktivnosti usmerjene v potrošnike, torej fizične osebe, so naše obveznosti še toliko večje.

Za uspešno in pravno varno delo v marketingu – brez zapletov z inšpekcijami in (potencialnimi) kupci in brez plačevanja pogosto astronomskih glob – je nujno poznati osnove pravne ureditve in kako le-ta funkcionira v praksi. Z drugimi besedami, kaj je v marketingu še dovoljeno in kdaj s svojimi aktivnostmi hodimo po robu ali čez.

Ne postanite statistika – poučite se o zakonskih zahtevah in o svojih možnostih!
1. Splošno komuniciranje in predstavljanje podjetja
  • Katere podatke o sebi mora podjetje objaviti in uporabljati pri komunikaciji?
  • Katere so posebne zahteve za spletno stran?
  • Kakšne trditve o podjetju smemo navajati?

2. Predstavljanje proizvodov in storitev in pogojev prodaje
  • Na kakšen način je dovoljeno predstavljati proizvode in storitve?
  • Kaj je nepoštena poslovna praksa in kako se ji izogniti?
  • Katere trditve so in katere niso dovoljene (zdravstvene trditve, običajna pretiravanja, …) in kakšne dokaze moramo imeti zanje?
  • Kakšne so posebnosti za določene vrste proizvodov in storitev (npr. zdravila in medicinski pripomočki, prehranski dodatki, finančne storitve, alkohol, tobak…)?
  • Na kakšen način je potrebno navajati cene in druge prodajne pogoje (popusti, akcije, možnost sodelovanja v nagradnih igrah in žrebanjih ipd.)?
  • Katere so še druge obveznosti do potrošnikov (pravica do odstopa od pogodbe, reševanje reklamacij, obvestila o garancijah in jamstvu za stvarne napake, obrestovanje avansov ipd.)?
  • Katere so dodatne zahteve za spletno prodajo?
  • Kaj morajo nujno vsebovati splošni pogoji poslovanja; na splošno in posebej za spletno prodajo?

3. Promocijske aktivnosti
  • Kakšne so naše obveznosti pri nagradnih igrah?
  • Ali lahko prekličemo nagradno igro, ki ne daje želenih rezultatov?
  • Kaj je primerjalna reklama in pod kakšnimi pogoji je dovoljena?
  • Ali lahko kot ključne besede, ki sprožijo naš oglas, zakupimo blagovno znamko konkurenta? Kaj pa ime ali oznako, ki ni blagovna znamka?
  • Kako na zakonit način pridobivamo podatke preko spletnih piškotov in podobnih tehnologij?

4. Pridobivanje kontaktov (potencialnih) kupcev in komunikacija z njimi
  • Kako lahko od (potencialnega) kupca zakonito pridobimo njegove osebne podatke? Kaj pa podatke podjetja? Katere podatke sploh lahko zbiramo?
  • Kaj pa e-mail naslove?
  • Pod kakšnimi pogoji lahko uporabimo e-mail naslove, ki jih je zbral nekdo drug; nakup zbirke osebnih podatkov?
  • Kako smemo komunicirati s (potencialnimi) kupci – po pošti, e-mailu, telefonu?
  • Na kaj vse moramo paziti pozorni pri pošiljanju e-sporočil (mail, SMS, …) s komercialno vsebino?

5. Zavarovanje podatkov (potencialnih) kupcev – osnovni pojmi
  • Kdo v podjetju lahko sploh dostopa in uporablja (katere) osebne podatke?
  • Kakšne ukrepe za zavarovanje osebnih podatkov smo dolžni sprejeti in izvajati in zakaj so kršitve lahko usodne?
  • Koliko časa lahko hranimo in uporabljamo zbrane podatke in kaj moramo potem storiti z njimi?
  • Kako je z outsourcanjem storitev, ki vključujejo zbrane osebne podatke (npr. zunanja marketinška agencija ipd.)?

6. Avtorske pravice in blagovne znamke
  • Kakšne omejitve nam postavlja avtorsko pravo pri kreaciji vsebin?
  • Kako je vsebinami, ki jih najdemo na spletu?
  • Kakšne so obveznosti glede navajanja avtorstva oziroma vira?
  • Katere pravice moramo pridobiti, kadar prejemamo vsebino od uporabnikov, ki jo želimo kasneje uporabiti?
  • Kaj lahko storimo, ko nekdo krši naše avtorske pravice?
  • Kako so varovane baze podatkov in kaj to pomeni za nas (v obe smeri)?

7. Odnosi z mediji
  • Kaj storiti, če nas v mediju oblatijo oz. objavijo vsebino, ki nas ali naše proizvode/storitve prikazuje v negativni luči?
  • Kaj pravica do popravka in kaj pravica do odgovora in kakšni so pogoji, da medij objavi eno ali drugo?
  • “Domače” spletne strani, blogi, … – so tudi to mediji ali ne? Kako pristopiti do njih, kadar posegajo v naše pravice?

8. Odgovori na vaša vprašanja
Seminar je namenjen:
  • direktorjem marketinga,
  • vodjem marketinških agencij,
  • vodjem spletnih trgovin,
  • načrtovalcem oglasnih kampanj,
  • spletnim mojstrom,
  • copywriterjem,
  • vodjem klicnih centrov,
Kdaj

Trenutno ni razpisanega termina.
Cena

178 € + DDV in vključuje:
  • predavanje,
  • strokovno gradivo,
  • potrdilo o udeležbi,
  • prigrizke in napitke med odmorom.

Popusti
  • 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
  • 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.

Maja Habjan, vodja projektov

Tel.: +386(0)590 500 30
Faks: +386(0)590 500 31
E-pošta: maja.habjan@monotro.si