Pokličite nas: +386 (0)590 500 30

Pišite nam: info@monotro.si

Postanite uspešnejši pri delu z ljudmi

V današnjem času je lahko pravi izziv delati z ljudmi.

Tudi, če problem izvira v drugem človeku, je dobro, da pogledamo sebe. Katero spretnost še lahko izboljšamo, da bomo lažje delali in komunicirali ljudmi.

KOMUNIKACIJSKE SPRETNOSTI
Komunikacija je samo pot, ni pa edina pot.

Aktivno poslušanje: Včasih smo preveč osredotočeni na to, kar želimo povedati, da pozabimo poslušati. Aktivno poslušanje je nepogrešljiv del dobre komunikacije in dobrih medosebnih odnosov. S poslušanjem pokažete zanimanje, razumevanje, spoštovanje sogovornika.

Izbira besed: Besede, ki jih uporabljamo, so lahko zelo pomembne. Zato pametno izbirajte besede, da vas bodo drugi bolje razumeli in ne boste ustvarili zmede.

Govorica telesa: Ni vedno vse v besedah, ki jih izrečemo. Govorica telesa pove veliko več. Vaš smeh, očesni stik, drža telesa, ton glasu,…
Bodite pozorni, kaj sporočate z neverbalno komunikacijo.

Humor: Humor vas lahko poveže z ljudmi. Velikokrat se počutimo bolj sproščeni ob pozitivno naravnanem človeku.
Pazite, da humor ni žaljiv ali neprimeren.

SPRETNOSTI TIMSKEGA DELA
Postanite človek, s katerim je prijetno delati.

Prilagodljivost: Bodite se pripravljeni prilagoditi spremembam.

Odgovornost: Prevzemite odgovornost za vaša dejanja in vašo vlogo v timu. To je pomembno za učinkovito komunikacijo in napredek.

Nadzor nad stresom: Ljudje se s stresnimi situacijami soočamo na različne načine. Naučite se tehnik, ki vam bodo pomagali, da se v takih situacijah znate umiriti.

Sposobnost sprejeti kritiko: Pozitivno se odzovite na vsako kritiko, tudi negativno. Razumite, da je to priložnost, da se še izboljšate.

Pozitivna naravnanost: Pozitivnost privlači pozitivnost in enako velja za negativnost. Zato bodite veseli in poskrbite za pozitiven odnos.

SPRETNOSTI POGAJANJA IN PREPRIČEVANJA
Nikoli ne ustvarite zgube.

Poiščite “win-win” situacijo: Ko se pogajate, se osredotočite na ohranjanje dobrih odnosov. Poskrbite, da boste ustvarili različne možnosti za obe strani. Na ta način lahko omejite nesoglasja.

Sklepanje kompromisov: Bodite odprti za mnenja drugih ljudi; naučite se sprejemati kompromise.

SPRETNOST REŠEVANJA KONFLIKTOV
Prepoznajte napetost preden se razvije v konflikt.

Sočutje: Naučite se razumeti in sprejemati drugačna mnenja. Ne sklepajte, preden se ne prepričate, kakšna je resnica.