[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3846″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]Kdaj?
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][vc_column_text]Kje?[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][vc_column_text]Cena?[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][vc_column_text]Prijava?[/vc_column_text][vc_empty_space height=”80px”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]9. oktober 2018[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][vc_column_text]M hotel, Derčeva ulica 4, Ljubljana[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][vc_column_text]178 € (ddv ni vključen)[/vc_column_text][vc_empty_space height=”4px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Kakšne so njihove dolžnosti, katere naloge opravlja DPO in posebnosti glede imenovanja so pogosta vprašanja, ki tarejo podjetja in inštitucije, ki jih morajo imenovati, saj gre za nov institut v našem pravnem in poslovnem okolju.
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov mora biti ustrezno vključena v vse zadeve glede varstva osebnih podatkov, saj aktivno sodeluje v procesih zagotavljanja skladnostipri upravljavcu ali obdelovalcem. Deluje kot »notranji revizor« glede osebnih podatkov, zato mora imeti ustrezen položaj, sposobnosti in znanje ter podporo vodstva. Vodstvo uspešnih organizacij se zaveda, da DPO deluje v interesu organizacije in da njegovo imenovanje ni le birokratska dolžnost.[/vc_column_text]
- Kaj določa GDPR glede DPO-jev?
- Kakšne so smernice glede DPO-jev na evropski ravni?
- Ali moramo tudi mi imenovati DPO?
- Kdo je lahko takšna oseba in kakšne pogoje mora izpolnjevati?
- Kdaj je lahko DPO v konfliktu interesov?
- Ali imamo lahko skupnega DPO-ja z drugimi organizacijami?
- Ali je bolje imeti lastnega DPO ali poiskati zunanjega? Katere so prednostienih in drugih?
- Ali ga lahko najamemo, pod kakšnimi pogoji in kaj mora biti v pogodbi o najemu takšnih storitev?
- Ali je DPO odgovoren za skladnost poslovanja z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov?
- Kako in s katerimi službami sodeluje DPO?
- Kaj bo moral početi DPO, kakšen bo njegov položaj in kakšne so njegove odgovornosti?
- Primeri iz prakse – kaj počne DPO?
- Kakšni so primeri dobrih in slabih praks?
- Kateri so ključni dejavniki, da bomo od DPO imeli koristi in ne stroškov?
[/vc_column_text]
mag. Andrej Tomšič
namestnik informacijske pooblaščenke.
mag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke, ki je bil na to delovno mesto imenovan maja 2006. Ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi.
Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in Article 29 Working Party Technology Subgroup.
Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005.[/vc_column_text]
- vodstvu organizacij iz javnega sektorja in
- podjetjem iz zasebnega sektorja, katerih temeljne dejavnosti vključujejo sistematično in obsežno obdelavo osebnih ali posebnih vrst osebnih podatkov, in morajo zato imenovati pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov ter
- že ali v bodoče imenovanim pooblaščenim osebam.
Seminar NI NAMENJEN vsebinskem usposabljanju DPO o zakonodaji glede varstva osebnih podatkov.[/vc_column_text]
Kdaj
Torek, 9. oktober 2018, od 8.30 do 11.45.
Kje
Strokovni seminar se bo izvajal v Ljubljani, v M hotelu, na Derčevi ulici 4.
[/vc_column_text]
Cena
178,00 EUR + DDV in vključuje:
- predavanje,
- strokovno gradivo,
- potrdilo o udeležbi,
- prigrizke in napitke med odmorom.
Popust
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
[/vc_column_text]
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošni pogoji za udeležbo in plačilo izobraževanja:
- udeleženec je dolžan prvi dan izobraževanja predložiti organizatorju dokazilo o plačilu;
- organizacije javnega sektorja kotizacijo poravnajo na podlagi izstavljenega računa v roku 30 dni,
- prijava je dokončna, ko prispe v MONOTRO.
Prijave in odjave
V primeru, da se izbranega programa, na katerega ste prijavljeni in za katerega imate poravnane stroške šolnine, ne morete udeležiti, se lahko namesto vas programa v istem terminu udeleži nekdo drug.
Morebitne odjave sprejemamo samo pisno, in sicer:
- skrajni rok za odjavo sta DVA delovna dneva pred pričetkomseminarja;
- pri morebitni kasnejši odjavi oziroma če se programa na dan izvedbe ne udeležite, vašo odsotnost smatramo kot odpoved in zaračunamo celotno kotizacijo.
UPRAVIČENOST ODPOVEDI UDELEŽBE
V primeru odpovedi udeležbe na dan seminarja, vam odpoved brez stroškov, opredeljenih v teh splošnih pogojih poslovanja, priznamo na podlagi verodostojnega dokazila o upravičenosti izostanka (zdravstveni razlogi,…).
Način plačil
Ko prejmemo Vašo prijavnico na izobraževanje, Vas obvestimo o vseh podrobnostih ter načinu plačila.
Kotizacijo za izobraževanje načeloma poravnate do začetka izobraževanja na poslovni račun št. 02068-0254513096 odprt pri NLB d.d., v okno sklic pa zapišete davčno številko plačnika.
Obročna odplačila
V primeru, da gre za daljša izobraževanja, kjer je kotizacija višja, omogočamo tudi plačilo na več obrokov.
Za podroben dogovor nas prosim pokličite in dogovorili se bomo o možnosti, ki je sprejemljiva za obe strani.
Ugodnosti*
Popust na zvestobo* – 10%
V zahvalo za zaupanje ga podarjamo vsem, ki ste že bili udeleženci kateregakoli našega izobraževanja (osebe ali naročniki – podjetja, organizacije).
Popust na sodelavce* – 20%
Podarimo ga vsakemu drugemu in naslednjim udeležencem iz iste organizacije, zato vzpodbudite tudi svoje sodelavce, da se vam pridružijo.
*Ugodnosti NE VELJAJO za 2-dnevno usposabljanje nepremičninskih posrednikov, seminarje v akciji, izobraževanja v Centru za napredek in seminarje, ki jih organiziramo v sodelovanju.[/vc_column_text]