Zakaj
Cilj
Program
Kdaj
Cena in popusti
Dodatne informacije
Zakaj
Dandanes se je treba vedno bolj prilagajati spremembam na trgu, saj je konkurenca zelo močna.
Veliko je odvisno tudi od reklame. Kako privabiti ljudi, da se bodo navdušili za določeno stvar. Stavek "Ni pomembno kaj rečeš, ampak kako.", drži, vendar prepričljiva predstavitev mora imeti oboje.
Veliko je odvisno tudi od reklame. Kako privabiti ljudi, da se bodo navdušili za določeno stvar. Stavek "Ni pomembno kaj rečeš, ampak kako.", drži, vendar prepričljiva predstavitev mora imeti oboje.
Cilj
Na praktičnih primerih se boste naučili:
- analizirati ključno občinstvo ter na podlagi tega načrtovati obliko in vsebino predstavitve,
- preučiti različne načine predstavitve, odvisno od naročnika,
- kaj morate zajeti v predstavitvi, da bo zanimiva za naročnika – ključne točke.
Program
- občinstva:
- Občutljivost, dovzetnost
- zanimanje
- znanje
- utrditi in okrepiti verodostojnost
- ciljev
- definirati glavne točke, ki jih želite predstaviti
- oblikovanje močne, udarne predstavitve
- izbrati in razviti ključne točke
- oblikovati opazne in zanimive slide s pomočjo Power pointa
- razvijanje in nadgrajevanje osebnega stila: glas, besedišče, izgled, neverbalna komunikacija,…
- kaj je osnova za samozavest
- motivacijski model stranke
- odnos do občinstva: kdaj in kako
Kdaj
Kdaj
Trenutno ni razpisanega termina.
Trenutno ni razpisanega termina.
Cena in popusti
Cena
178 € + DDV in vključuje:
Popusti
178 € + DDV in vključuje:
- predavanje,
- strokovno gradivo,
- potrdilo o udeležbi,
- prigrizke in napitke med odmorom.
Popusti
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
Dodatne informacije
Tedja Trojar, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
E-pošta: tedja.trojar@monotro.si