
Kdaj:
Kje:
Cena z 20% popustom za hitre prijave:
Predavateljica:
sreda, 17. maja 2023, od 9.00 do 12.15
v živo, preko spleta
189 € + DDV 151,20 € + DDV
Andreja Samec Koderman

Kdaj: sreda, 17. maja 2023, od 9.00 do 12.15
Kje: v živo, preko spleta
Cena z 20% popustom za hitre prijave: 189 € + DDV 151,20 € + DDV
Predavateljica: Andreja Samec Koderman
Se tudi vi soočate z izzivi vodenja evidence o delovnem času? Je vaša evidenca skladna z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti? Kaj pa z zadnjo sodno prakso Evropskega sodišča, ki je razsodilo, da je evidence potrebno voditi na način, da delodajalec lahko izkaže spoštovanje omejitve delovnega časa delavcev in upoštevanje pravic dnevnega ter tedenskega počitka?
Ali je v vaših pogodbah o zaposlitvi jasno opredeljena razporeditev delovnega časa? Pogosto delodajalci prakticirajo prakso neenakomerne razporeditve delovnega časa, iz pogodb o zaposlitvi pa izhaja, da ima delavec enakomerno razporejen čas.
V okviru webinarja vam bomo natančno predstavili kje se skriva ključ do vzpostavitve zakonitih evidenc delovnega časa. Hkrati pa boste prejeli jasne usmeritve, kako si v organizacijo vzpostaviti učinkovito upravljanje z delovnim časom.
- Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa
- Zakaj je interni akt o delovnem času ključen?
- Oblike delovnega časa in jasno razumevanje
- Kaj imata skupnega delovni in poslovni čas
- Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
- Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
- V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
- Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
- Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
- Nejasne odgovornosti pri planiranju delovnega časa
- Zakaj je spremljanje delovnega časa delavcev izjemnega pomena za zakonite evidence
- Kompenzacija ur mora biti skladna z internim aktom in zakonskimi izhodišči
- Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
- Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno?
- Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
- Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu
- Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa (primeri iz prakse)
Webinar je namenjen:
- kadrovikom,
- zaposlenim, ki skrbijo za evidenco delovnega časa,
- direktorjem manjših in srednjih podjetij,
- vodjem organizacijskih enot.
Kdaj
Sreda, 17. maja 2023, od 9.00 do 12.15.
Kje
Webinar bo potekal v živo, na naši spletni strani za webinarje emonotro.si, na platformi MiTeam:
Cena
20% popust za hitre prijave do ponedeljka, 17. aprila 2023
189 € + DDV 151,20 € + DDV in vključuje:
- spletno predavanje,
- strokovno gradivo v .pdf obliki,
- potrdilo o udeležbi v elektronski obliki.
Maja Habjan, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
E-pošta: maja.habjan@monotro.si