Pokličite nas: +386 (0)590 500 30

Pišite nam: info@monotro.si

Pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: imenovanje, položaj, naloge in dobre prakse

Loading dogodki
  • Ta dogodek je minil.

09

Okt

Pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: imenovanje, položaj, naloge in dobre prakse

9. f, 18 @ 10:30 - 13:15

Kdaj?

Kje?

Cena?

Prijava?

9. oktober 2018

M hotel, Derčeva ulica 4, Ljubljana

178 € (ddv ni vključen)

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) za večji del javnega sektorjater upravljavce in obdelovalce, ki obsežno in sistematično obdelujejo osebne ali posebne vrste osebnih podatkov določa obveznost imenovanja pooblaščenih oseb za varstvo osebnih podatkov (DPO).

Kakšne so njihove dolžnostikatere naloge opravlja DPO in posebnosti glede imenovanja so pogosta vprašanja, ki tarejo podjetja in inštitucije, ki jih morajo imenovati, saj gre za nov institut v našem pravnem in poslovnem okolju.

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov mora biti ustrezno vključena v vse zadeve glede varstva osebnih podatkov, saj aktivno sodeluje v procesih zagotavljanja skladnostipri upravljavcu ali obdelovalcem. Deluje kot »notranji revizor« glede osebnih podatkov, zato mora imeti ustrezen položajsposobnosti in znanje ter podporo vodstva. Vodstvo uspešnih organizacij se zaveda, da DPO deluje v interesu organizacije in da njegovo imenovanje ni le birokratska dolžnost.

Odgovornostiimenovanjenaloge in položaj pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkovdobre in slabe prakse glede DPO, bodo predstavljene na seminarju, na katerem boste izvedeli odgovor na naslednja vprašanja:

  • Kaj določa GDPR glede DPO-jev?
  • Kakšne so smernice glede DPO-jev na evropski ravni?
  • Ali moramo tudi mi imenovati DPO?
  • Kdo je lahko takšna oseba in kakšne pogoje mora izpolnjevati?
  • Kdaj je lahko DPO v konfliktu interesov?
  • Ali imamo lahko skupnega DPO-ja z drugimi organizacijami?
  • Ali je bolje imeti lastnega DPO ali poiskati zunanjega? Katere so prednostienih in drugih?
  • Ali ga lahko najamemopod kakšnimi pogoji in kaj mora biti v pogodbi o najemu takšnih storitev?
  • Ali je DPO odgovoren za skladnost poslovanja z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov?
  • Kako in s katerimi službami sodeluje DPO?
  • Kaj bo moral početi DPO, kakšen bo njegov položaj in kakšne so njegove odgovornosti?
  • Primeri iz prakse – kaj počne DPO?
  • Kakšni so primeri dobrih in slabih praks?
  • Kateri so ključni dejavniki, da bomo od DPO imeli koristi in ne stroškov?

mag. Andrej Tomšič

popust  namestnik informacijske pooblaščenke.

mag. Andrej Tomšič, namestnik informacijske pooblaščenke, ki je bil na to delovno mesto imenovan maja 2006. Ukvarja pa se predvsem s pravnimitehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi.
Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in Article 29 Working Party Technology Subgroup.
Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2005.

Seminar je namenjen:

  • vodstvu organizacij iz javnega sektorja in
  • podjetjem iz zasebnega sektorja, katerih temeljne dejavnosti vključujejo sistematično in obsežno obdelavo osebnih ali posebnih vrst osebnih podatkov, in morajo zato imenovati pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov ter
  • že ali v bodoče imenovanim pooblaščenim osebam.

Seminar NI NAMENJEN vsebinskem usposabljanju DPO o zakonodaji glede varstva osebnih podatkov.

Kdaj

Torek, 9. oktober 2018, od 8.30 do 11.45.

 

Kje

Strokovni seminar se bo izvajal v Ljubljani, v M hotelu, na Derčevi ulici 4.

Kako do tja?

Cena

178,00 EUR + DDV in vključuje:

  • predavanje,
  • strokovno gradivo,
  • potrdilo o udeležbi,
  • prigrizke in napitke med odmorom.

Popust

  • 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
  • 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji za udeležbo in plačilo izobraževanja:

  • udeleženec je dolžan prvi dan izobraževanja predložiti organizatorju dokazilo o plačilu;
  • organizacije javnega sektorja kotizacijo poravnajo na podlagi izstavljenega računa v roku 30 dni,
  • prijava je dokončna, ko prispe v MONOTRO.

Prijave in odjave

V primeru, da se izbranega programa, na katerega ste prijavljeni in za katerega imate poravnane stroške šolnine, ne morete udeležiti, se lahko namesto vas programa v istem terminu udeleži nekdo drug.

Morebitne odjave sprejemamo samo pisno, in sicer:

  • skrajni rok za odjavo sta DVA delovna dneva pred pričetkomseminarja;
  • pri morebitni kasnejši odjavi oziroma če se programa na dan izvedbe ne udeležite, vašo odsotnost smatramo kot odpoved in zaračunamo celotno kotizacijo.

UPRAVIČENOST ODPOVEDI UDELEŽBE
V primeru odpovedi udeležbe na dan seminarja, vam  odpoved brez stroškov, opredeljenih v teh splošnih pogojih poslovanja, priznamo na podlagi verodostojnega dokazila o upravičenosti izostanka (zdravstveni razlogi,…).

Način plačil

Ko prejmemo Vašo prijavnico na izobraževanje, Vas obvestimo o vseh podrobnostih ter načinu plačila.

Kotizacijo za izobraževanje načeloma poravnate do začetka izobraževanja na poslovni račun št. 02068-0254513096 odprt pri NLB d.d., v okno sklic pa zapišete davčno številko plačnika.

Obročna odplačila

V primeru, da gre za daljša izobraževanja, kjer je kotizacija višja, omogočamo tudi plačilo na več obrokov.

Za podroben dogovor nas prosim pokličite in dogovorili se bomo o možnosti, ki je sprejemljiva za obe strani.

Ugodnosti*

Popust na zvestobo* – 10%

V zahvalo za zaupanje ga podarjamo vsem, ki ste že bili udeleženci kateregakoli našega izobraževanja (osebe ali naročniki – podjetja, organizacije).

Popust na sodelavce* – 20%

Podarimo ga vsakemu drugemu in naslednjim udeležencem iz iste organizacije, zato vzpodbudite tudi svoje sodelavce, da se vam pridružijo.

 

*Ugodnosti NE VELJAJO za 2-dnevno usposabljanje nepremičninskih posrednikov, seminarje v akciji, izobraževanja v Centru za napredek in seminarje, ki jih organiziramo v sodelovanju.

Consectetur adipiscing elit. Pellentesque nec dignissim lectus. Maecenas venenatis sem quis arcu feugiat, quis vehicula quam faucibus. Quisque vitae lectus in tellus rhoncus sagittis quis vel dui. Curabitur facilisis hendrerit lorem, at tristique tellus ullamcorper volutpat. Morbi libero nisi, accumsan vitae ullamcorper in, ornare vel lectus. Nunc nisl sem, auctor venenatis nunc et, vestibulum facilisis lectus. Nulla non dolor nulla. Aenean eleifend lacinia leo, eget condimentum urna eleifend in. Sed laoreet ex nec metus aliquam, aliquam interdum felis vulputate. Cras vel ornare augue. Etiam eleifend consectetur mauris, sed sodales odio viverra.

Event Details

Date: 9. f, 18 @ 10:30 - 13:15
Time: 10:30 - 13:15