Kdaj:
Kje:
Cena:
Predavateljica:
četrtek, 6. julija 2023, od 9.00 do 12.15
v živo, na daljavo
189 € + DDV
Andreja Samec Koderman
Kdaj: četrtek, 6. julija 2023, od 9.00 do 12.15
Kje: v živo, na daljavo
Cena: 189 € + DDV
Predavateljica: Andreja Samec Koderman
Si tudi vi želite vzpostaviti kadrovsko področje in področje varstva pri delu brez tveganja glob inšpektorata?
Le celoviti pristop ureditve tega področja vam zagotavlja miren spanec.
Na webinarju vas bomo seznanili, kakšne so pristojnosti inšpektorjev in področja, ki so pogosto pod drobnogledom.
Z vami bomo delili primere iz prakse, opozorili vas bomo na pogosta delovnopravna tveganja ter podali vam bomo usmerite in priporočila za vzpostavitev kadrovske pravne varnosti pri delodajalcu.
Kadrovska pravna varnost skozi 30 zlatih pravil:
- Vpogled v delovno področje in pristojnosti Inšpektorja za delo in Inšpektorja za varstvo pri delu
- Pogosto zaznane kršitve inšpekcijskih pregledov in kako zmanjšati tveganja glob
- Vrste inšpekcijskih pregledov Delovnega inšpektorata in letne programske usmeritve
- Kateri delovnopravni dokumenti so pogosto sankcionirani s strani Inšpektorja za delo
- Na kaj morate biti pozorni pri obračunih plač delavcev
- V katerih primerih pogodba za določen čas ne vzdrži
- Zakaj so pogodbe za začasno in občasno delo v porastu
- Kako zmanjšati tveganje študentskega dela
- Zakaj je evidenca o prisotnosti delavcev pogosto pod drobnogledom
- Zlata pravila do kadrovske pravne varnosti na delovnopravnem področju
- Pogosto zaznane kršitve na področju varstva pri delu in požarne varnosti
- Zakaj sama izjava z oceno tveganja ni dovolj
- Kako se izogniti tveganjem regresnih zahtevkov ZZZS v primeru nezgod pri delu
- Ključni procesi na področju varstva pri delu in ustreznost dokumentiranja
- Zlata pravila do kadrovske pravne varnosti na področju varstva pri delu in požarne varnosti
- Splošna priporočila, kako se pripraviti na inšpekcijski nadzor in ga tudi uspešno zaključiti
- Kako si z vzpostavitvijo celovite kadrovske pravne varnosti zmanjšate tveganje glob Inšpektorata in tožb delavcev
Webinar je namenjen tako zaposlenim v gospodarstvu kot tudi v javni upravi, in sicer:
- osebam, ki izvajajo naloge kadrovskega področja (kadroviki, poslovni sekretarji, računovodje…) oziroma naloge varstva pri delu,
- direktorjem,
- vodjem manjših in srednjih podjetij ter
- vsem tistim, ki želijo nadgraditi kadrovsko znanje in celovito urediti to področje pri svojem delodajalcu.
Andreja Samec Koderman deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih. Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti. Na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov je leta 2015 in 2017 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je prejela eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado za Vodenje in razvoj talentov je prevzela leta 2015 in leta 2017 na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaju. |
Kdaj
Četrtek, 6. julija 2023, od 9.00 do 12.15.
Kje
Webinar bo potekal v živo, preko platforme Zoom.
Cena
189 € + DDV in vključuje:
- spletno predavanje,
- strokovno gradivo v .pdf obliki,
- potrdilo o udeležbi v elektronski obliki.
Popust
- 10% popust vam priznamo, če ste se že udeležili naših izobraževanj,
- 20% popust vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.
Maja Habjan, vodja projektov
Tel.: +386(0)590 500 30
Faks: +386(0)590 500 31
E-pošta: maja.habjan@monotro.si