"20 let gradiš na ugledu in samo v petih minutah ga lahko, zaradi nevedenja, uničiš. "
Warren Buffett

Ponudba izobraževanj 

Prijave, naročanje 

Vabimo 

Zavezani uslužnosti 

Kdo smo 

 
   
   

 

 
   



Bojana Košnik,
strokovnjakinja s področja diplomatskega in poslovnega protokola

več ->

 
   

popust

Dodatne informacije:
Maja Habjan,

Vodja projektov

Tel.: +386(0)590 500 30
Fax: +386(0)590 500 31
E-pošta: maja.habjan@monotro.si

Kultura vedenja, poslovni bonton in protokol

Se znamo obnašati?



PROGRAM IZOBRAŽEVANJA


1. Pravila sodobnega evropskega bontona

  • novosti v poslovnem svetu
  • odnos moški, ženska
  • zasebno življenje
  • vrača se romantika

2. Preprosta formula s katero si vedno lahko pomagamo, v kulturi vedenja, v bontonu, če smo v dilemi, zadregi, tako zasebno kot poslovno


3. Čas je dragocen; še vedno velja, da je točnost vljudnost kraljev

  • kakšne zamude so še sprejemljive
  • kakšne zapovedi nam prinašajo družabni dogodki, sestanki, konference, tiskovne konference, zasebna druženja

4. Nekaj nasvetov glede delovnega bontona, vljudno vedenje udeležencev v delovnem okolju


5. Sprejem poslovnih partnerjev, gostov, strank, dobrodošlica, kako postopamo, ko smo sami v vlogi gostov

  • sprejem gostov na najvišjem nivoju
  • desno pravilo in pravilo bližine
  • vstopanja v prostore, dvigala, hoja po stopnicah
  • pravilen odnos do tajnice, poslovne sekretarke, do sodelavcev
  • kaj je dobro vedeti o komunikaciji s podrejenimi in seveda nadrejenimi
  • kje nam bonton postavlja meje v komuniciranju s strankami, poslovnimi partnerji, kaj storiti če ga polomimo

6. Kaj nam prinašajo posebnosti poklica v smislu prave komunikacije

  • neverbalno komuniciranje, govorica telesa, nasmejan ali zlovoljen obraz, poslovna govorica telesa naša prednost in priložnost
  • predstavljanje, naslavljanje
  • rokovanje, kdo komu prvi ponudi roko, kakšen je pravilen stisk roke,...
  • tikanje ali vikanje
  • pozdravljanje, pravica ali dolžnost
  • nikoli več ne bomo imeli druge priložnosti, da naredimo prvi vtis
  • imena in nazivi, kdaj gospe in kdaj gospodične

7. Olikan poslovni sestanek

  • nekaj nasvetov za dobro izpeljan sestanek, razgovor, predstavitev sodelavcev
  • kako pravočasno zaključiti
  • kdo lahko vstopa v prostor, ko sestanek že poteka,
  • kako ravnati z nevljudnimi sogovorniki
  • podpisovanje pogodb, sporazumov in drugih dokumentov
  • kakšen je ustrezno pripravljen prostor za sestanke, srečanja, konference
  • pitje kave na sestankih ni družabni obred, postrežba med sestanki in srečanji
  • kdaj in kako izročamo poslovne vizitke, kakšne so pravilno oblikovane službene vizitke, čemu je namenjena prazna hrbtna stran
  • vljudnostne fraze, pohvale in pokloni, lažna skromnost
  • upoštevanje prednostnega vrstnega reda in poznavanje pravil (koga prej pozdraviti, komu prej ponuditi roko, sedežni red in posedanje na sestankih,...)
  • tiskovne konference, izjave za medije, kako ravnati če smo govorci na prireditvah, zdravice in zahvale

8. Uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov


9. Posedanje v službenih avtomobilih


10. Kam prilepiti žvečilni gumi, nekaj nasvetov za kadilce, prisluhnejo pa lahko tudi nekadilci


11. Je vedenje pri mizi res tako pomembno

  • delovni zajtrki, poslovna kosila in večerje (vse kar je potrebno vedeti, če želimo dobro izpeljati poslovno kosilo ali večerjo, pravilna uporaba pribora
  • kdo pri obroku prvi začne jesti in kdo zaključi, kdaj povedati zdravico ali zahvalo, koliko časa traja poslovni obrok, kako pojesti posamezne jedi
  • pokušanje vina in vinski snobizem, zakaj s penino ne trkamo, zobotrebci so stvar preteklosti, romantična večerja v dvoje,…)
  • sprejemi, banketi in druge družabne prireditve

12. Kultura oblačenja

  • obleka v delovnem času za gospoda in gospo
  • oblačila za svečane priložnosti, prosti čas
  • higiena sodobnega človeka, osebna urejenost
  • kdaj še zamižati na eno oko
  • vse kar je potrebno vedeti o izrazih business formal, business standard, business casual, smart casual, sporty casual
  • pravilno sedenje za gospo in gospoda, kam s torbicami in poslovnimi torbami

13. Kultura poslovnega obdarovanja

  • moramo darilo res vrniti takoj, ko so nam nekaj podarili
  • ob kakšnih priložnostih lahko izročimo darilo
  • je darilo potrebno vedno odviti
  • poslovna in promocijska darila
  • logotipi na darilih in embalaži

14. Pisna komunikacija

  • pisna komunikacija, načela uspešnega sporočanja
  • pravilno pisanje in branje vabil, kdaj pošiljamo vabila, kako je z novoletnimi voščili in čestitkami
  • kratice v naslavljanju, ovojnice, zlaganje pisem, žig, pečat
  • elektronska komunikacija, elektronska pošta, internet
  • kaj moramo vedeti o dopisih (glava, datum, naslov, podpisnik, priloge,….)
  • vljudnostna pisma, pisna sporočila ob posebnih priložnostih, zahvale




Zakaj


Praksa vsak dan na vseh področjih našega življenja dokazuje, da ljudje potrebujemo določena pravila vedenja, pravila v komunikaciji z drugimi ljudmi (s partnerjem, otroki, s kolegi, pa na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji, strankami).

Ta zunanja podoba našega vedenja pa nam včasih povzroča težave.

Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da pomagajo pri povezovanju, krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnosti, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnjujejo, upoštevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmatična.

Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti in seveda prijetnejšemu sobivanju.

Za koga


Strokovni seminar je namenjen zaposlenim iz gospodarstva in javne uprave oziroma vsem, ki vas tematika zanima.

Kdaj


Četrtek, 31. maj 2018, od 9.00 do 14.00.

Cena


178,00 EUR + DDV in vključuje:
  • predavanje,
  • strokovno gradivo,
  • potrdilo o udeležbi,
  • pogostitev.

Popust


  • 10% popust Vam priznamo, če ste naš bivši udeleženec,

  • 20% popust Vam priznamo, za vsakega drugega in naslednje udeležence s strani istega naročnika.

Kje


Strokovni seminar se bo izvajal v Ljubljani, v M hotelu, na Derčevi ulici 4.

Kako do tja?

 
popust


za vsakega naslednjega udeleženca

popust


program prilagodimo vašim željam

popust


naročite se na
e-novice.

popust

Povejte idejo in dobra Vam prinese nagrado

popust


Z veseljem se bomo pogovorili o vasih potrebah!

MONOTRO / Razvojni center strokovnih izobraževanj, Vse pravice pridržane, © Copyright 2007